ThemesPorterBot رباتی بسیار جالب و کاربردی برای تلگرام است که توسط آن می‌توانید تم‌ها و پوسته‌های نسخه‌ی موبایل و دسکتاپ تلگرام را به یکدیگر تبدیل کنید.ربات‌های تلگرامی را می‌توان به‌جرئت یکی از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین قابلیت‌های تلگرام دانست که از زمان ارائه تاکنون، با استقبال زیاد کاربران مواجه شده‌اند. در حال حاضر تلگرام تعداد بسیار زیادی ربات دارد که در میان آن‌ها موارد بسیار کاربردی و جالبی می‌توان پیدا کرد. ThemesPorterBot رباتی بسیار جالب برای تلگرام است که توسط آن می‌توانید در کسری از ثانیه و بدون نیاز به هیچ‌گونه دانشی، پوسته‌ی نسخه‌ی موبایل و دسکتاپ تلگرام را به یکدیگر تبدیل کنید. اگر تجربه‌ی استفاده از تم تلگرام داشته باشید، حتما آگاه هستید که فرمت تم‌های موبایل با تم‌های دسکتاپ متفاوت است و امکان نصب هر کدام روی دیگری وجود ندارد. این مشکل باعث شده بود تم‌های بسیار زیبایی را در نسخه‌ی دسکتاپ مشاهده کنیم، اما امکان استفاده از آن را در نسخه‌ی موبایل نداشته باشیم.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

ThemesPorterBot ربات تلگرام تبدیل پوسته های موبایل و دسکتاپ تلگرام به یکدیگر

اما از این پس به کمک ربات بسیار کاربری ThemesPorterBot می‌توانید تنها با ارسال فایل پوسته به این ربات، در چند ثانیه نسخه‌ی تبدیل‌شده را دریافت کنید. خوشبختانه این ربات از هر دو فرمت موبایل و دسکتاپ پشتیبانی می‌کند، بنابراین بدون هیچ محدودیتی می‌توانید پوسته‌های موبایل و دسکتاپ تلگرام را ارسال و به یکدیگر تبدیل و استفاده کنید. برای استفاده، کافی است پس از مراجعه به ربات ThemesPorterBot@ و لمس گزینه Start، فایل پوسته مورد نظر خود را به‌طور مستقیم یا فوروارد برای این ربات ارسال کنید. پس از چند ثانیه نسخه تبدیل‌شده را دریافت خواهید کرد.

از طرفی دیگر، ساخت تم تلگرام امری بسیار پیچیده و وقت‌گیر است و اکثر کاربران قادر به ساخت و پیاده سازی پوسته دلخواهی که در ذهن دارند نیستند. از همین رو ما برای اولین بار آموزش جامع و کامل ساخت تم تلگرام موبایل را برای شما آماده کردیم تا بتوانید با آگاهی از کد دستور هر بخش، پوسته دلخواه خود را توسط این آموزش و در ۱۰ دقیقه طراحی کنید و سپس فایل نهایی را به این ربات ارسال کنید و نسخه‌ی دسکتاپ آن را تحویل بگیرید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به کانال AndroidThemes@ (برای موبایل) و Themes@ (برای دسکتاپ) به آرشیو تم‌ها و پوسته‌های تلگرامی دسترسی داشته باشید تا علاوه بر امکان استفاده از پوسته‌های متنوع و جذاب، در صورت پسند پوسته‌ای از نسخه‌ی موبایل یا دسکتاپ، آن را توسط این ربات تبدیل و استفاده کنید.

ThemesPorterBot ربات تلگرام تبدیل پوسته های موبایل و دسکتاپ تلگرام به یکدیگر

توجه: از آنجایی که این تبدیل به‌صورت خودکار انجام می‌شود، بدیهی است که درصد خطای کمی نیز باید برای آن در نظر گرفت. در تجربه‌ای که در کار با این ربات داشتیم، ۸ پوسته را امتحان کردیم که ۷ مورد آن به‌طور کاملا موفقیت‌آمیز تبدیل و اجرا شد. در صورتی که بعد از تبدیل و اجرای یک پوسته، با کندی تلگرام مواجه شدید ، به‌ناچار باید از خیر آن پوسته بگذرید.

برای استفاده از این ربات به آیدی ThemesPorterBot@ پیام دهید یا روی این لینک کلیک کنید.

تذکر: از آنجا که اکثر ربات‌های تلگرامی توسط سرورهای شخصی میزبانی می‌شوند؛ ممکن است سرور مورد نظر کیفیت لازم یا ظرفیت بالایی نداشته باشد و در برخی مواقع شما را با عدم پاسخ‌دهی ربات به دستورها مواجه کند. اگر در استفاده از ThemesPorterBot نیز به چنین مشکلی برخوردید؛ لازم است کمی صبر کنید و سپس دوباره امتحان کنید.

منبع: زومیت